Garanti betingelser
Vi utbedrer feil og mangler på maskineri som er innenfor garantitiden, og skyldes material- eller produktfeil. Herunder vil maskinen enten blir reparert eller erstattet med ny maskin eller tilsvarende. Eiendomsretten til utskiftede maskiner og deler tilfaller Vizuell AS.
- Garantikrav må gjøres gjeldende innenfor garantitiden.
- Maskinen må sendes inn til Vizuell AS sammen med opplysninger om kjøpsdato og beskrivelse av feil/mangel.
- Maskiner og varer som er helt eller delvis demontert, kan ikke fremlegges eller sendes inn.
Følgende omfatter ikke av garantien:
- Deler som utsettes for bruksrelatert eller annen naturlig slitasje, samt mangler på utstyr som tilbakeføres til en bruksrelatert eller annen naturlig skade.
- Mangler og feil på maskinen som skyldes manglende overholdelse av bruksanvisningen, feil bruk, unormalt driftsmiljø, uegnet driftsforhold, overbelastning eller manglende vedlikehold.
- Mangler på maskineri som skyldes bruk av tilbehør, supplerings- eller reservedeler som ikke er originaldeler.
- Utstyr som blir utsatt for modifikasjoner eller på- eller ombygging
- Garantiordningen dekker ikke frakt til/fra våre lokaler. Evt frakt og retur av maskin til produsent, samt frakt av deler dekkes av Vizuell AS.
Garantien ovenfor gjelder for maskineri som er kjøpt fra Vizuell AS.
Få 3 års garanti på OKI transferprintere direkte fra OKI. Det eneste du trenger er å registrere ditt produkt online.
Klikk her for å registrere din OKI printer
Support 24 timer i døgnet
På www.oki.no/support finner du sannsynligvis svare på dine spørgsmål. Er dette ikke tilfelle er du alltid velkommen til å kontakte OKI direkte på support@oki.no eller tlf. 63 89 36 00
Kontaktskjema
Ønsker du å?
– Avtale Demo
– Avtale Installasjon
– Avtale Opplæring
– Support
– Spørsmål
– Bestille varer
– Motta vareprøve
Ta kontakt idag!
Vizuell AS
Jomfrulandsveien 2
3530 Røyse
Telefon 32 16 16 20
Du kan også sende oss en melding i kontaktskjema ->>
Følg oss på