OPPLÆRING, INNSTALLASJON OG SUPPORT

Vi er opptatt av å gi våre kunder høy kvalitet på servicen vår. Vi har ansatte med bred og lang erfaring, og denne erfaringen er til stor nytte for våre kunder.

Vi er tilgjengelig for support mellom kl. 08.00 og 15.00 hverdager, og vi bestreber å svare på alle henvendelser raskt og helst samme dag. Vi mener at en ekstra telefonsamtale er bedre enn ingen, og vi oppfordrer derfor våre kunder til å ha et tett samarbeid med oss. Dette bidrar til suksess og god informasjonsflyt, som igjen sparer våre kunder for feilproduksjon, frustrasjon og svinn.

Vi tilbyr nå alle som ønsker en ny gjennomgang og opplæring av sine systemer å kontakte oss for å avtale tid. Dette kan være nyttig for nye medarbeidere eller brukere, slik at de blir trygge i produksjon. Opplæring kvalifiserer til en årlig supportavtale med oss, som er av stor gevinst og meget nyttig i produksjonen.

Vi kan helt sikkert hjelpe dere med de små detaljene som er av stor betydning for å lykkes.

Derfor bør du ikke kjøpe brukte maskiner på nett
Klikk her for fjernhjelp via Teamviewer Bestill tid for teknisk support

Sikker drift med supportavtale fra Vizuell

Med en supportavtale fra TheMagicTouch får du:

  • Rask og effektiv hjelp ved behov
  • Fjernhjelp og support over telefon eller e-post
  • Tilgang til vårt omfattende bibliotek med veiledninger og dokumentasjon
  • Oppdatert informasjon om nye produkter og funksjoner

Vi er her for å hjelpe deg med å lykkes med systemene dine. Betingelser for supportavtale og teknisk bistand finner du her.

INSTALLASJON OG OPPLÆRING AV MASKINER

  • I våre lokaler – Kr 8 000,-
  • Hos kunde med bil – Kr 13 000,-
  • Hos kunde med flyreise – Kr 19 000,- Unntatt kjøring til/fra flyplass

Priser inkluderer alle kostnader (arbeid, reisekostnader osv) ifm prosessen samt 12 mnd fri SUPPORT*

*SUPPORT

  • Ved bruk av telefon eller fjernstyring av PC.
  • Supportavtalen gjelder for personer som har gjennomført opplæring og installasjon av Vizuell.
    • Supportavtalen løper fra installasjonsdato, oppstart senest innen 30 dager fra fakturadato.
  • Dersom kunde selv har utført installasjon av systemene levert av Vizuell AS kan supportavtale inngås etter en ny opplæring med oss.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av betalingsbetingelser eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Forlengelse av support avtale Kr 5 500,- pr år.
  • Avtalen fornyes automatisk for ny periode på 12mnd inntil en av partene sier opp avtalen.
  • Frist for å si opp avtalen er 30 dager før utløp av en avtaleperiode. Oppsigelse av abonnement må sendes skriftlig til: mail@themagictouch.no
  • Supportavtalen gjelder kun for utnevnt ansvarlig medarbeider som har gjennomført opplæring og installasjon med tekniker fra Vizuell AS.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av utstyr og/eller betalingsbetingelser, bruk av 3. parts deler/forbruksvarer eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Avtalen dekker utstyr levert og installert på samme tidspunkt.
  • Vedr henvendelser ifm. support: Normal arbeidstid er mandag til fredag 08:00 – 15:00. Avvik ifm ferie og høytider vil forekomme.

 

INSTALLASJONSARBEID – SAWGRASS OG GRAPHTEC:

ART. NR: ArtikkelXA-13: Installasjon av TMT Sawgrass A3 & A4 sublimeringsmaskiner – Kr 890,-XA-13VJ: Installasjon og opplæring av:

Graphtec og/eller TMT Sawgrass VJ628 sublimeringsmaskin. Utføres av tekniker for å sikre garantien

  • I våre lokaler – Kr 8 000,-
  • Hos kunde med bil – Kr 13 000,-
  • Hos kunde med flyreise – Kr 19 000,- Unntatt kjøring til/fra flyplass

Priser inkluderer alle kostnader (arbeid, reisekostnader osv) ifm prosessen samt 12 mnd fri support*

* SUPPORT

  • Ved bruk av telefon eller fjernstyring av PC.
  • Supportavtalen gjelder for personer som har gjennomført opplæring og installasjon av Vizuell.
    • Supportavtalen løper fra installasjonsdato, oppstart senest innen 30 dager fra fakturadato.
  • Dersom kunde selv har utført installasjon av systemene levert av Vizuell AS kan supportavtale inngås etter en ny opplæring med oss.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av betalingsbetingelser eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Forlengelse av support avtale Kr 5 500,- pr år.
  • Avtalen fornyes automatisk for ny periode på 12mnd inntil en av partene sier opp avtalen.
  • Frist for å si opp avtalen er 30 dager før utløp av en avtaleperiode. Oppsigelse av abonnement må sendes skriftlig til: mail@themagictouch.no
  • Dersom kunde har på eget initiativ utført installasjon av systemene levert av Vizuell AS kan supportavtale inngås etter en ny opplæring med oss.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av betalingsbetingelser eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Avtalen dekker TMT maskin(er) levert og installert på samme tidspunkt.
  • Normal arbeidstid er mandag til fredag 08:00 – 15:00. Avvik ifm ferie og høytider vil forekomme.

Software fra TheMagicTouch, Sawgrass, Ricoh og Graphtec er optimalisert for bruk på PC. Vi anbefaler bruk av PC selv om det finnes versjoner for MAC. Vi tilbyr ikke support for MAC produkter. Dersom brukere benytter MAC anbefaler vi at disse settes i nettverk og filer sendes til en PC som fungerer som en RIP og er koblet direkte til maskinvaren.

Alle priser er oppgitt eks mva.

INSTALLASJONSARBEID – TMT DTF (DIRECT TO FILM)

ART. NR: ArtikkelXA-6: Installasjon og opplæring av TMT DTF maskiner. Utføres av tekniker for å aktivere garantien

  • Hos kunde med bil – Kr 17 000,-
  • Hos kunde med flyreise – Kr 21 000,- Unntatt kjøring til/fra flyplass

Priser inkluderer alle kostnader (arbeid, reisekostnader osv) ifm prosessen samt 12 mnd fri support*

* SUPPORT

  • Ved bruk av telefon eller fjernstyring av PC.
  • Supportavtalen gjelder for personer som har gjennomført opplæring og installasjon av Vizuell.
    • Supportavtalen løper fra installasjonsdato, oppstart senest innen 30 dager fra fakturadato.
  • Dersom kunde selv har utført installasjon av systemene levert av Vizuell AS kan supportavtale inngås etter en ny opplæring med oss.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av betalingsbetingelser eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Forlengelse av support avtale Kr 5 500,- pr år.
  • Avtalen fornyes automatisk for ny periode på 12mnd inntil en av partene sier opp avtalen.
  • Frist for å si opp avtalen er 30 dager før utløp av en avtaleperiode. Oppsigelse av abonnement må sendes skriftlig til: mail@themagictouch.no
  • Supportavtalen gjelder kun for utnevnt ansvarlig medarbeider som har gjennomført opplæring og installasjon med tekniker fra Vizuell AS.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av utstyr og/eller betalingsbetingelser, bruk av 3. parts deler/forbruksvarer eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Avtalen dekker DTF utstyr levert og installert på samme tidspunkt.
  • Vedr henvendelser ifm. support: Normal arbeidstid er mandag til fredag 08:00 – 15:00. Avvik ifm ferie og høytider vil forekomme.

Software til DTF utstyr (DTF Magic® og Cadlink®) er beregnet for bruk på PC (ikke Mac eller andre Apple produkter uansett OS). Vi tilbyr ikke support for MAC produkter. Dersom brukere benytter MAC anbefaler vi at disse settes i nettverk og filer sendes til en PC som fungerer som en RIP og er koblet direkte til maskinvaren.

Alle priser er oppgitt eks mva.

INSTALLASJONSARBEID – TMT OKI TRANSFERPRINTER

ART. NR: ArtikkelXA-6: Installasjon og opplæring av TMT Oki maskiner med hvit toner. Utføres av tekniker for å sikre garantien

  • I våre lokaler – Kr 8 000,-
  • Hos kunde med bil – Kr 13 000,-
  • Hos kunde med flyreise – Kr 19 000,- Unntatt kjøring til/fra flyplass

Priser inkluderer alle kostnader (arbeid, reisekostnader osv) ifm prosessen samt 12 mnd fri support*

XA-6R:       Reinstallasjon av Space Control® uten supportavtale – Kr 1 000,-XA-6D:       Duplikat av Space Control® – Kr 3 500,-100061:      Ny Space Control® lisens til kunder uten supportavtale – Kr 9 900,-XA-6B:       Tillegg for alle installasjonskostnader for maskiner anskaffet gjennom en tredjepart– Kr 2 500,-

*SUPPORT

  • Ved bruk av telefon eller fjernstyring av PC.
  • Supportavtalen gjelder for personer som har gjennomført opplæring og installasjon av Vizuell.
    • Supportavtalen løper fra installasjonsdato, oppstart senest innen 30 dager fra fakturadato.
  • Dersom kunde selv har utført installasjon av systemene levert av Vizuell AS kan supportavtale inngås etter en ny opplæring med oss.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av betalingsbetingelser eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Forlengelse av support avtale Kr 5 500,- pr år.
  • Avtalen fornyes automatisk for ny periode på 12mnd inntil en av partene sier opp avtalen.
  • Frist for å si opp avtalen er 30 dager før utløp av en avtaleperiode. Oppsigelse av abonnement må sendes skriftlig til: mail@themagictouch.no
  • Supportavtalen gjelder kun for utnevnt ansvarlig medarbeider som har gjennomført opplæring og installasjon med tekniker fra Vizuell AS.
  • Vi forbeholder oss retten til å avbryte avtalen med kunden med umiddelbar virkning ved mislighold av utstyr og/eller betalingsbetingelser, bruk av 3. parts deler/forbruksvarer eller lignende.
  • Hvilket fremkomstmiddel som skal benyttes til kundens adresse blir spesifisert før inngåelse av avtale og avhenger av geografiske faktorer.
  • Avtalen dekker TMT utstyr levert og installert på samme tidspunkt.
  • Vedr henvendelser ifm. support: Normal arbeidstid er mandag til fredag 08:00 – 15:00. Avvik ifm ferie og høytider vil forekomme.

Software fra TheMagicTouch, Sawgrass, Ricoh og Graphtec er optimalisert for bruk på PC. Vi anbefaler bruk av PC selv om det finnes versjoner for MAC. Vi tilbyr ikke support for MAC produkter. Dersom brukere benytter MAC anbefaler vi at disse settes i nettverk og filer sendes til en PC som fungerer som en RIP og er koblet direkte til maskinvaren.

Alle priser er oppgitt eks mva.

HJELP

For kunder med produkter som ikke omfatter supportavtale, gjelder følgende satser:

Teknisk bistand

ART. NR: ArtikkelXA: Grafisk arbeid – Kr 1 490,- pr time

Ved kjøp av logoer/filer illustrert og produsert av Vizuell tilkommer Kr 950,- pr fil. (Gjelder ikke om Vizuell AS arkiverer filen)  

Filen blir sendt i egnet format og type pr mail eller annen plattform avhengig av størrelse.

XA5: Teknisk bistand – Kr 990,- pr time (se under)XA-8: Tillegg for godtgjørelse v/reise til kunder fra Kr 5,90 pr km

Tidsforbruk belastes pr påbegynt halvtime

Teknisk bistand innbefatter:

✓ Bistand med filbehandling/redigering
✓ Opplæring i TMT Software
✓ Reinstallere skrivere og utstyr
✓ Tekniske spørsmål og feilmeldinger
✓ Oppfriskende gjennomgang av fremgangsmåter ved behov
✓ Brukerveiledning av våre maskiner
✓ Service og/eller reparasjon av varmepresse

Kontakt oss for å avtale support

Benytt skjemaet til behandling av din forespørsel om service, reparasjon eller annen teknisk supportsak.

Forespørselen blir sendt til vår supportavdeling som svarer deg så raskt som mulig. Kunder med supportavtale har prioritet.

Du vil få tildelt et saksnummer som må brukes i all kommunikasjon i hver enkelt sak

Sawgrass logo